Reporter på Rix FM!

Jag tänkte att jag skulle hålla er liiite uppdaterade.
Ni som läser min andra blogg vet ju redan om detta, men hur som helst så ska jag vara reporter på Rix FM festivalen i Örnsköldsvik! Jag blev kontaktad igår av nyheter24 som ville att jag skulle göra detta. Jag vill verkligen inte tacka nej till backstagepass, intervjuer med kändisar och fotografering i diket framför scenen! Jag menar, vem är så dum och tackar nej till det?
Kanske blir några autografer där? Som ni ser så har jag inte direkt varit aktiv inom samlandet den senaste tiden..

Kommentarer
Postat av: Alexander

Mycket trevlig blogg! Jag är själv en autografsamlare, men jag har bara köpt mina - alltså aldrig skickat en förfrågan till en kändis.



Undrar bara vad dessa förkortningar betyder: AP, PP och RTS.



Tack på förhand!

/Alexander

2010-07-02 @ 11:52:38
URL: http://aaautographs.blogg.se/
Postat av: Alexander

Hej igen!



Vill först och främst tacka för att du svarade på mina frågor :)



Jag har aldrig skickat en autograf förfrågan till någon kändis men jag har funderat på det.. Så jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig lite med det.



Jag vill skicka ett brev till min största idol, Clint Eastwood. Jag framkallat en bild på Clintan, jag har skrivit ett litet brev och så har jag fixat adressen. Nu till mina frågor. Jag ska alltså skriva hans adress på framsidan av kuvertet och min adress på baksidan - som vanligt. Men ska jag skicka med ett till brev där mottagaren är min adress? Alltså så att Clint Eastwood eller hans assistent bara ska kunna lägga in fotot i det nya brevet och bara skicka iväg det?



Vad är det för sorts frimärke jag ska lägga på brevet som ska till USA? Utrikes frimärken, eller? Och vilket/vilka frimärke ska vara på kuvertet som ska skickas hem till mig?



Skulle verkligen uppskatta om du kunde svara på detta, det skulle vara mycket snällt :)



Mvh,

Alexander

2010-07-09 @ 23:38:57
URL: http://aaautographs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0