Robert Pattinson

Hahah det här var den konstigaste successen jag varit med om på väldigt, väldigt länge.
Min mamma berättadeöver telefon för mig att jag hade fått RTS på ett brev. När jag först såg brevet tänkte jag "gud va tråkigt, RTS från Robert Pattinson".. Brevet fick ligga på bordet i ca 3 timmar. När det ramlade på golvet såg jag att min adress stod på baksidan, med Robs handstil!!! Då fick jag panik och öppnade det jätte fort. Han hade signerat min affisch och skickat tillbaka den i samma kuvert! Det var det konstigaste jag varit med om på länge asså.

Det här brevet skickade jag till London adressen (som tydligen inte gäller längre) nångång i Mars.
Fick det bara häromdagen.



Men det var kul iaf :) Nu har jag... tre twilight autografer. Men jag ser honom nog mer i min Harry Potter samling. Gillade honom inte i Twilight, egentligen.

Kommentarer
Postat av: Leeniz

Hahaha du har ju en jädrans tur när det gäller sånt här ;) mina 2 jag skickade efter från studiofanmail har inte kommit :P

2009-10-04 @ 00:32:25
URL: http://leeniz.devote.se
Postat av: Anna

Hmm, har för mig att jag råkade ut för det med någon som jag skickade VV. Kommer inte bara ihåg vem. Men ganska rolig svängning från FAN till YEY!!!

2009-10-05 @ 19:59:48
URL: http://filmtvmusikautografer.blogg.se/
Postat av: sandra T

men gud vad kul med Robs autograf,blir lite avis!

2009-10-08 @ 09:12:57
URL: http://www.sandramusic.musicblogg.se
Postat av: Cila

Åh, jag är sjukt stort fan av twilight. Blir så avis, (a) jag har lite frågor angående det du gör, skickar brev till kändisar och så, skulle bli jätteglad för svar! :D



när du skickar ett brev, skriver eller skickar du med något speciellt i kuvertet?



hur mycket kostar det per brev att skicka till en person?



vart hittar du alla adresser?



vilket är det bästa sättet att skicka (skriva) på till en kändis så man får en "äckta" autograf?



Jag kommer verkligen fortsätta titta in i din blogg och följa ditt samlande! Gud vad kul :D

2009-10-16 @ 18:12:55
Postat av: Kajsa

owwh :O Zoofie du e fan proffs på att skaffa autografwer! :( jag vill oxo ha! xd

2009-10-16 @ 21:38:09
URL: http://missobsessive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0