Lite skola.. ^^

Min egelska lärare hatar mig, för övrigt^^ haha. Men iaf så fick jag 18/19 på ett förhör.. jag suger x'D Det där är sånt man ska kunna^^ haha. ändelser i plural :D ett ord jag aldrig ens hade hört, tror jag det var jag bommade på. eller jo, jag hade hört det men jag hade väl ine brytt mig x'D
Men sannie hatar mig :D

MARK!!!! :D (a) El säger att han är jätte bra (a) Hur som helst så säger Tord att han är Hitler. Bara så att alla vet. Och nu skrek Mats på killarna :D Vi har mediakunskap :D

Jag skriver bara lite nu för att det är så tomt här när jag inte får autografer hem till mig..


Och Maria bokmärkte just min blogg. HEJ Maria! :)

Kommentarer
Postat av: Maria=D

Hej Zoofie=D nu har ja läst igenom din coola blogg;D

2009-10-14 @ 18:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0