Finns inte tid..

Jag fick en kommentar om att jag var tråkig och ifall jag sket i autografer numera.. Svaret är: Nej. Jag får fortfarande autografer och försöker uppdatera ibland, men det är så svårt! Jag har inte så mycket tid till det nu när jag går i skolan och har mycket arbeten som måste bli klara.

I helgen har jag sett takida. FYRA GÅNGER. Två akustiska och två riktiga konserter. Fick autografer på de akustiska spelningarna och vattenflaskor av Robban och Krille.

Jag har fått en ny Twilight autograf. Michael Welch eller vad han heter. Bilder kommer snart. Har fått av Sonic Syndicate oxå. Det är ett väldigt... intressant band, såa att säga.

Hoppas ni är nöjd med den här lilla uppdateringen..? Kommer mer sen :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0