Blir riktigt irriterad..

HERREGUD VA SUR JAG BLIR!!!

Postat av: Anonym
Jill Johnson ,,,,, ska det vara nått att skryta med ????? ha ha ha ha ha
2009-11-22 @ 21:43:18

Ja men gud... So what om du inte gillar Jill Johnson? Ja tycker att hon är bra, men inte direkt bäst. Jag gillar att ha hennes autograf. och jag skryter INTE om alla autografer jag har. Jag lägger upp bilder för att ha dem samlade på ett och samma ställe för att det är ett av mina intressen.
Om du ska fortsätta kommentera negativa saker på min blogg så kan du lika gärna låta bli. Hädanefter raderas negativa kommentarer.
Och ja, Sthlm nästa helg och helgen efter det? Det återstår att se. Vad ska jag göra? Takida i helgen som jag har biljett till eller att träffa Edward Furlong, Doug Bradley och den mörka vampyren från Twilight och New Moon helgen efter? Jag har beslutsångest! HJÄLP!

Kommentarer
Postat av: Anna

En positiv grej är ju att det ofta är samma folk som kommer till de mässorna. Edward Furlong var ju i Malmö i april & Doug Bradley har varit här en massa gånger. Sen signerar väl både Doug Bradley och Edi Gathegi TTM tror jag. Iaf den siste jag har skrivit till honom nån gång iaf men ännu inte fått svar

2009-11-26 @ 23:53:24
URL: http://filmtvmusikautografer.blogg.se/
Postat av: Leeniz

SVAR: Nej jag har inte hört den riktiga Halo heller (a) ja spelningen var hur jäkla amazing som helst. Väntar spänt på DVDn =)

2009-12-04 @ 12:11:27
URL: http://lenacarlssonfoto.devote.se
Postat av: Martina

jill johnson är ju skit bra.. mamma älskar henne och det har smittat av sig på mig lite.. :P haha.. så man ska inte komma och komentera negativa saker om jill.. ;)

2009-12-05 @ 09:46:18
URL: http://mingans.blogg.se/
Postat av: Maria

Klart man ska skryta om en autograf man fått av nån man tycker är bra! Bara för att inte nån annan tycker att det är häftigt så kan det betyda jättemycket för en själv. Tråkigt med såna kommentarer!

2009-12-06 @ 22:27:13
URL: http://seaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0