Signerade flaskor, handdukar osv..

Jag har en MASSA signerade flaskor, handdukar och annat, som tillhört artister.
Tänkte lägga upp alla övriga signerade saker som jag hittils har fått tag i här :)
Lägger även upp saker som tillhört artister men inte är signerade!



Tomas Wallin (gitarrist i takida) kastade det här plektrumet till mig i Lund 2007. Det är egentligen ett Blowball (hans andra band) plektrum.



Mattias Larsson (gitarrist i takida) kastade det här till mig i Bollnäs 2007. GRYMT!



Två plektrum från Mattias Larsson (takida) som jag fick i julklapp 2008.




Gammalt mobilskal signerat av hela takida i Östersund -06.



Kristoffer Söderströms (takida) trumpinne. Har funnits i min ägo sedan Peace and Love 2008..
Han kastade den till mig, men någon fjortis försökte ta den av mig.
Vi bråkade jätte länge. Har fortfarande ett bitmärke kvar på handen (jag började...).
Vi kom fram till att dela på den.


Mina trumpinnar signerade av Kristoffer Söderström (takida), Lund 2007.



Min gamla iPod signerad av hela takida. Sundsvall och Bollnäs 2007.



Flaskor från takida. Två signerade.



Handdukar av killarna i takida. Har ännu en handduk nu. En är signerad.

Kommentarer
Postat av: Loen

Hur kommer det sig att du fått så mycket saker av takida? ^^

2009-05-09 @ 15:42:56
URL: http://loen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0