Robbie Coltrane (pre print)



Hade inte väntat mig annat av honom än en pre print, men det är ändå lite synd..
Hade fått tre brev hem i brevlådan idag, och två var pre print. Den sista visste jag inte ens vem hon var..
Men jag antar att det är så livet är^^ man får vänta längst på det bästa..

Email; [email protected]

Skickade; 13 Maj
Fick; 15 Maj

Antar att det är ännu en sak till min Harry Potter samling :)


Fanns en liten note från CDA;
"Robbie Coltrane.
Due the overwhelming response to Harry Potter, we regret that Robbie Coltrane is not able to dedicate or sign individual items, or enter into personal communications.
Please accept the enclosed photosraph and we thank you for your support.
With best wishes,
CDA"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0