Nyaste OKEJ tidningen?

Okej, den har inte kommit ut på affärerna där jag bor.
Någon annan som har den?
Fick nämligen höra av en Random brud på bdb att jag var med i den?!?!? :o
Hur är det möjligt?^^ haha.
Nu vill jag verkligen ha den så att jag kan kolla det!
Räcker det inte med Dead By April videon från Sundsvall?
är det OKEJ nu oxå?
Iofs så har jag varit med i många tidningar, men känns nog lite större med OKEJ.
Eller vad säger ni?
Tack vare Emelie Strandberg fick jag vara med i en intervju om takida i Sundsvalls tidningen.
Ett helt uppslag var det om mig, henne, Linnea och tre andra.
Men det stod mest om oss tre.

Men vad säger ni, är jag med i den? x'D haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0