Megan Alatini (Java) - The Tribe

WOW! x'D
Jag skrev ett mejl till hon som spelar Java i The Tribe igår(?)..
Och imorse när jag vaknade, med andra ord för ca 40 min sen, så hade jag fått svar! :o
Gissa om jag blev chockad alltså!
Hon och hennes två systrar (Meryl och Monique - Ebony och Siva) var mina favoriter i The Tribe.
ALLTID.
Okej, utom Ved då :)
Megan hade hur som helst skrivit ett jätte långt mejl och sedan tipsade hon om lite youtube grejor som hon tyckte jag skulle se :) Kan nog länka några av filmerna här sedan!
Hon bor i Japan nu för tiden, vilket jag tycker är hur coolt som helst! Hennes döttrar Tonica och Tiara är hur söta som helst och hennes son Trey är oxå jätte söt. :)
Tiara ser PRECIS ut som Megan alltså :) hihi.
Hur som helst så berättade hon att hon GÄRNA skulle komma till Sverige någongång och att hon hoppades att vi träffades när hon gjorde det :)

Jag har en idé.. Eftersom det finns så mycket Tribe fans i Sverige skulle man kanske kunna fixa hit några av skådespelarna på signering? Eller något sånt? :) Det har ju funnits sånt förr..
Jag minns att de åkte till Danmark men inte Sverige, och då blev jag jätte sur >_<
Men om någon skulle vara intresserad av att försöka fixa dem till Sverige så kan ni höra av er till mig! :)
Skulle vara grymt!

Och jo, nu hoppas ja verkligen att den där jävla Tribe filmen blir av! Jag saknar det!



Kommentarer
Postat av: Leeniz

LÄTT att de i Tribe ska komma till Sverige, skulle bli överlycklig då! <3

Åååh vad gulligt av henne :D älskar Meryl Cassie, hon är så grymt cool :D :D okej alla karraktärer är coola!

2009-05-19 @ 23:06:10
URL: http://leeniz.devote.se
Postat av: emma

Jag skulle gärna att The Tribe ska komma till sverige :)

Jag älskar Ved, Cloe och Jay

2009-11-08 @ 12:13:45
URL: http://vedcloe.blogg.se/
Postat av: emma

Jag skulle gärna att The Tribe ska komma till sverige :)

Jag älskar Ved, Cloe och Jay

2009-11-08 @ 12:14:20
URL: http://vedcloe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0