Konstiga drömmar...

Deborah Spungen och Peter Facinelli.
Det är personerna jag postade brev till igår.
Till Peter skickade jag SAE och fyra bilder..
Till Deborah skickade jag bara ett brev.
Idag funderar jag på att posta till Kellan Lutz och The Night Stalker..
Eller kanske Dan Weekes-Hannah.
Vi får se hur det går.. ^^
Vem tycker ni jag ska posta till? :)
Har skrivit en hel del brev den här månaden så ge mig bara förslag.
Bara vem ni tycker att jag ska skriva och posta brev till :)

Nu är jag förresten vän med Meryl Cassie på facebook oxå!
Hon som spelade Ebony i The Thribe, u know? :)

Hur som helst så ville jag berätta om mina konstiga drömmar!
Häromnatten drömde jag en massa The Grudge..
Att JAG var Kayako (hon som mördar, ni vet)..
Hur konstigt som helst!
Det var ju det att drömmen inte var läskig heller.
I natt drömde jag att jag var som Alice i Twilight..
Typ veta vad som ska hända och så...
Jag drömde mycket The Ring oxå... >_< ^^
Drömde att en av mina vänner var tillsammans med någon som hängde sig...
Och ja, jag vet inte hur jag ska förklara...
Det var hur sjukt som helst...!

Kommentarer
Postat av: Loen

Sv; Roligt att känna takida. Längtar tills du laddar upp resten av din takida-samling, ska bli roligt att se. :)

2009-05-09 @ 17:34:04
URL: http://loen.blogg.se/
Postat av: Loen

Sv: Är samlingen så stor? :o

Hur många prylar har du i din takidasamling?

2009-05-09 @ 18:03:41
URL: http://loen.blogg.se/
Postat av: Anna

Jo, kommer ihåg allt det där arbetet man hade i början när man startade upp bloggen och lägga upp allt. Nu är det inte lika jobbigt. Även om det känns som det finns en del saker som jag borde uppdatera men har inte riktigt haft tid eller ork denna vecka för är inne i en praktikperiod. Men får försöka imorgon och ska även försöka få i väg ett gäng brev för det var länge sen. Känns som något man borde göra.

2009-05-09 @ 18:20:49
URL: http://filmtvmusikautografer.blogg.se/
Postat av: Sophia

hejsan ;)

Jag har en fråga, vet du vad SAE är för något? Det e många som säger att det brukar skicka med ett SAE och jag har ingen aning om vad det e för något.

Vore jättesnäll om du kunde förklara för mig vad det för något. TACK! :D



/S

2009-05-09 @ 19:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0