Kan det bli värre än Blondinbellas blogg? JA!

Jag trodde verkligen jag hade upptäck allt det dåliga.
Jag trodde inte det fanns någon värre blogg än blondinbellas.
Jag hade FEL.
Martin Westerstrand (läs Äckelstrand) har skaffat en blogg om hur mycket han går och om att han snart är i riktigt bra form igen. Martin, vi tror dig när vi ser det. Du kan aldrig bli så snygg som du en gång var. Du kan aldrig bli snygg igen. Inte för mig, inte för någon som har vett i skallen.
Han skriver även om att man inte ska dricka som en alkoholist.. Jo när han provar att inte göra det, då fan ska jag lita på hans råd!
Och jag måste bara få säga att jag tycker det är jävligt skönt för hans tjej att han inte verkar vara den skitstöveln han var förr. Nu är han öppen om att han har tjej. Förr sa han bara "Oroa dig inte för mig, min sida är fixad". Det var även ett exakt citat av Martin, om ni ville veta >_<

Om ni mot all förmodan vill läsa hans blogg så kan ni göra det här, men det är inget jag rekomenderar.

Kommentarer
Postat av: Natta

Men jag trodde du gillade Lillasyster?

2009-05-19 @ 18:12:32
URL: http://mcflynatta.blogg.se/
Postat av: Helena ♥

Fan inge fel på Martin! Fel på dig kanske då?

2011-08-04 @ 23:01:24
URL: http://helenasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0