Jag hatar att behöva välja.

Jag tänker skicka ut ett brev idag.
Eller två.
Men jag har absolut ingen aning om till vem! :s
Tror jag tänker skicka ett till Usa idag,
var nämligen ett tag sedan.

Deborah Spungen kanske jag ska skicka till?
Hon är ju ganska gammal och så..
En bra idé att skicka till gamla först,
de kan ju dö när som helst! haha.

Funderar även på att skicka iväg till
någon från den nya Harry Potter filmen.
Någon av de nya skådespelarna.
Det är ofta de som har tid att signera
eftersom de typ inte är kända (a)
MOAHHAHAH.

Men blir nog ett brev till England
och ett till Usa, kanske.
Ska skicka iväg ett brev till Polen oxå,
men det rör inte mitt samlande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0