Fanmail.biz & The Night Stalker

Det känns som om det går segt med att skicka iväg brev igen.
Jag har skickat typ 50 mejl den här veckan..
Det är mycket lättare..
Om ni vet någon kändis som har en email man kan skriva till så får ni gärna höra av sig.
Jag har upptäckt att fanmail.biz är mycket lättare att hitta emails på än movieeye.com
Jag föredrar movieeye i största allmänhet,
men fanmail.biz var lättare att få emails ifrån.
Det är där jag hängt de senaste dagarna.
Jag har t.o.m hittat adressen till The Night Stalker.
En seriemördare som härjade i USA för typ 20 år sedan.
Har redan skrivit ett brev men dock inte postat än.
Nej, jag bad inte om en autograf.
Jag frågade helt enkelt hur det var att sitta i fängelse.
Det är något jag alltid velat veta x'D haha.
Läste upp brevet för min mamma och hon blev riktigt imponerad på min engelska.
Hur jag visade att jag tog avstånd från allt han hade gjort och att jag inte var ett fan.
Och hur jag uttalade och skrev x'D haha.
Mamma börjar låta som min engelska lärare nu, faktiskt >_<


Funderar på att skicka iväg några brev idag.
Isf blir det nog till Peter Facinelli och Kellan Lutz..
Mamma skickade iväg mitt brev till Robert Pattinson igår :)
Bara att vänta på svar då! Kan ju ta ett tag eftersom han blev så populär efter Twilight.
Han var snyggare förr oxå.


Här kan ni läsa om Richard Ramirez - The Night Stalker.

Kommentarer
Postat av: Loen

Jisses, vad många brev du skickat.

Din engelska måste vara suverän!

2009-05-08 @ 18:43:19
URL: http://loen.blogg.se/
Postat av: Leeniz

Kellan och Peter, DAMN LOOOOVE THEM, men har inte råd att skicka så många brev :P

2009-05-08 @ 18:48:34
URL: http://leeniz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0