Dead By April på Facebook och jag i OKEJ

Fick just ett meddelande på facebook att jag skulle sprida Dead by Aprils facebook så mycket jag kunde!
Så gå in HÄR och bli ett fan! :D
Om ni aldrig har hört Dead by April har ni missat något.
Ni kan lyssna på dem genom att klicka HÄR.

Jag har sett Dead by April live en gång.
Lyssnat på dem i ca 1,5.
Dock inte lika aktivt som nu.
Hur som helst..
De är sjukt grymma!
Hjälp mig sprida deras facebook och myspace!


Fick ett sms nu om att jag var med i Okej tidningen... IGEN.
Sen fick jag en bild så jag fick se! :D
Klicka på den för att få se den större! :)
Alla tre bilderna är mina.
Men fan vad de har beskärt dem >_<


Kommentarer
Postat av: Louize

Är det du som alltid brukar vara med i okej där? Men dina bilder är fina, så mjaaaau. <3



Fin blogg förresten!

2009-05-06 @ 16:59:57
URL: http://loen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv; Okej, du brukar väl vara på rätt så mycket konserter va?

2009-05-06 @ 17:15:46
Postat av: Louize

Sv; Okej, själv har jag nästan inga autografer, har moraträsk (hahahahaa) och Dabuzz, men det är mina enda.

Och jag har inte varit på några direkta konserter heller, men det skulle jag gärna vilja på. Eller festival. :)

2009-05-06 @ 17:24:32
URL: http://loen.blogg.se/
Postat av: Loen

Sv: Ska kanske till peace & love i sommar med mina föräldrar. Men annars vet jag inte vad det blir, kanske Melody club :D <3

2009-05-06 @ 19:13:50
URL: http://loen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0