Dan Weekes-Hannah

Idag gjorde jag en fantastisk upptäckt.
Jag hittade en adress till Dan Weekes-Hannah!
Det är något jag har letat efter sedan jag såg honom i The Tribe allra första gången.
Och nu har jag den.
Det är fantastiskt! :D
Jag hittade en adress till hans skola.
Man kan skriva till honom genom den.
Det ska jag göra.
Funderar på att skicka min Ved tröja och be honom signera.
Eller så skickar jag ett brev först med en bild...
Och ser om jag får något tillbaka..
SEN kan jag skicka tröjan! :D
Då måste jag iofs få tag i en massa NZ frimärken.
Någon som har någon idé på vart jag kan få tag i såna?

Hur som helst, kan ju dela med mig av adressen!
Tänk på att jag inte vet än ifall den funkar!

Dan Weekes-Hannah
C/O Toi Whakaari: NZ Drama School
PO Box 7146
Wellington South, 6242
New Zealand

Om någon har andra adresser till The Tribe skådespelare får ni gärna höra av er!

Kommentarer
Postat av: neahh@okej

Det ska finns en sida där exakt alla adresser till varenda Tribe skådespelare finns. Kommer dock inte ihåg vad sidan hette .. :-/

2009-05-14 @ 18:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0