CORRODED 16/5

Ibland har jag faktiskt väldigt tur, ska ja säga er.
Jag och mamma åkte in till Övik för att köpa min balklänning, som för övrigt är sjukt snygg!
Efter vi gjort det gick vi och handlade lite.. Vi hamnade på någon slags mässa på Swedbank arena..
Kollade på lite allt möjligt..
Sen såg mamma helt plötsligt att CORRODED skulle spela! Jag blev typ galen, eftersom jag skrivit med dem tidigare i veckan om att jag såg framemot gatufesten och  om man kunde få autografer där. Och det var ju klart att jag kunde det, skulle höra av mig närmare och bestämma när och vars vi skulle ses, typ :)
CORRODED var sjukt bra live, synd på att det typ var... Inte ens 20 pers som stod och kollade x'D
Köpte tröja och singlar när de spelade den sista låten. Sen skulle jag ju försöka ta mig fram till scenen för att fråga om autografer.. JAG VÅGADE INTE. Har aldrig varit så feg förr, typ. Mamma följde emd mig fram och pratade med killarna. Då var det perfekt att det var Fredrik (som jag skrivit med på myspace) som vi började tala med..
Han kom ihåg mig :D haha.
Hade ingen bra penna så Jens sprang och hämtade en hos "Fisken".. Det var jätte kul att träffa dem eftersom de är grymt trevliga, och de verkar ha bra minne. Fredrik skrev "till Zoofie" på skivorna. Han visste hur jag stavade mitt namn x'D haha. Sjukt coolt. Behövde inte säga något :o
Det är verkligen något speciellt med Ånge band :)
Sen så ska ju tydligen varenda jäkla "festival" spela Lillasyster som "mellan musik" oxå >_< De här spelade dock den gamla plattan (på Rockweekend on tour spelade de den nya osläppta). Kunde knappt lyssna på "Berätta det för Lina" :p Men kunde inte låta bli att sjunga med i låtarna. Lillasyster var bra. Innan de gjorde den nya skit plattan. Jag lovar, den SUGER. Köp den inte :s

Fredrik sa även att om jag skickade min Blowball skiva till dem så skulle Jens signera den. Och de skulle be Nicke signera den då oxå :) Så får se hur jag gör :D

     
CORRODED, CORRODEDs "buss", signerade singlar och en tisha jag köpte :D

Kommentarer
Postat av: Maria

Aldrig hört talas om dom här. Men så är RIX festivalen den enda festival jag går på. :P

2009-05-17 @ 22:38:47
URL: http://seaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0