Autografer Maj

Fullständig lista hittar ni HÄR.

Jag har fått en autograf per post den här månaden,
vilket är lite tråkigt.
Det är ju redan 7e.. >_<
Jag har inte råd att posta så mycket brev i Maj.
Synd.
Försöker hitta mycket email adresser.
Har hittills bara fått två äkta autograf när jag mailat.
Doris Day och Gordon Ramsay.
Någon som har någon email adress som ni vet funkar?
Mycket lättare så.

Försöker få min mamma att posta ett brev från mig idag.
Till Robert Pattinson.
Hade tänkt att posta till han som spelar Emmet i Twilight oxå.
Han skriver alltid något extra på autografen,
har jag hör :)
Sånt gillar jag.

Så brev jag postar idag blir väl;
Robert Pattinson
Kellan Lutz
Deborah Spungen
Eventuellt någon från Harry Potter.

Uppdaterar listan som jag länkat till i detta inlägget
när jag har postat breven. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul med någon med en blogg på liknande tema =)

En liten kommentar bara så är Gordon Ramsays autografer äkta som han skickar ut nu utan AP. Visste inte om det när jag skickade till honom men när det är med mail så gör det inte så mycket känns det som. Bara tråkigt att man inte kan ha det i äkta samlingen...

2009-05-07 @ 22:15:38
URL: http://filmtvmusikautografer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0