Juni 2009

För att se vad jag menar med olika saker, kolla inlägget Maj 2009.

Autografer (och brev/mejl) jag fått i Juni 2009;
1 Juni
- Pixie Lott
- Leslie Uggams
2 Juni
- AJ Buckley
6 Juni
- Kid Down (bara ett mejl på facebook)
8 Juni
- Shirley MacLaine
- Mason Vale Cotton
- John Travolta
9 Juni
- Elmo
- Ulf Lundell (fick av mammas bästis)
- Clint Eastwood (fick av mammas bästis)
10 Juni
- Minaya
- Kiran Shah
11 Juni
- Vendela Palmgren
15 Juni
- Carmen Electra (SFM)
- Alexis Bledel (SFM)
- Ben Stiller (SFM)
- Matthew Fox (SFM)
- "Okänd kvinna" (SFM)
- Anne Bishop
- Kenneth Branagh
16 Juni
- Susan Lucci (PP)
30 Juni
- Roger Pontare

Förfrågningar jag skickat ut;
3 Juni
- Lennart Bång Fick ett mejl 5/6 där han sa att han skulle skicka en när han kom hem från semestern.
6 Juni
- Vendela Palmgren (
myspace) Fick svar en timme senare där hon skrev att hon skulle skicka en autograf :)
- Elmo (myspace)
- Timo Räisänen (ingen förfrågning, bara mejl)
- Kid Down (skrev och frågade efter autograferna de lovat mig förut)
- Da Buzz (myspace)
- Danny Jones
- Frida (myspace)
8 Juni
- Joseph Crawford (facebook)
- Amy Morrison (facebook)
- Calen Maiava-Paris (facebook) Fick ett mejl samma kväll där han skrev att han skulle tycka jätte mycket om att skicka en autograf^^
- Matt Robinson (facebook) Fick ett mejl lite mer än en timme efter där han bad om min adress:)
- Vicky Rodewyk (facebook) Fick mejl 16 Juni där hon skrev att hon skulle skicka en om några veckor, hon var mitt uppe i sin examen.
- Jaimee Kaire-Gataulu (faceboook) Hon skulle kolla med sin agent, men hoppas inte på något.
- Lucas Hayward (facebook)
10 Juni
- Kelly Stevenson (facebook) Fick mejl 16 Juni där hon skrev att hon var hemskt dålig på att skicka autografer men hon skulle försöka :)
14 Juni
- Elin Ek
16 Juni
- Monique Cassie (facebook)
- Måns Zelmerlöw
17 Juni
- Sara Löfgren
- Rachelle Lefevre
- Matthew Lewis
- Jamie Waylett
- Naveen Andrews
- Maggie Smith
18 Juni
- Susan Spungen
19 Juni
- Isabella Löwengrip (Blondinbella)
- Roger Pontare
- Elin Lanto
- Johan Palm
25 Juni
- Jeff Foxworthy
- Jim Florentine "Sorry, we don't send autographs overseas" - haha fy fan va mesigt.
- Ralph Fiennes

Kommentarer
Postat av: Maria

3 st på två dagar är inte dåligt. Jag får bara vänta och vänta. :P

Jag har en adress till en skådis jag verkligen gillar men vet inte hur jag ska göra. Han är delägare av ett galleri och delar mailen med två andra. Inte så privat känns det som, men det finns en adress till galleriet också. :) Men ska man typ maila först och fråga om det är okej att skicka dit eller är det bara att skicka ett brev? Va tror du? Behöver lite tips. :P

2009-06-04 @ 19:32:23
URL: http://seaver.blogg.se/
Postat av: sofia

Tack så jättemkt! :D

2009-06-06 @ 20:51:02
URL: http://imsoph.blogg.se/
Postat av: Music Lover

"okänd kvinna" vem är hon ;) har du nån bild på henne? jag kanske känner igen henne?

2009-07-08 @ 20:20:10
URL: http://walrussofsoul.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0