The Tribe

Håller på att försöka starta upp en stor The Tribe samling, men lite svårt när man aldrig får sakerna av vissa personer..^^
Har ju Beth Allens (Ambers) autograf redan, den vann jag för några år sedan.

Jag har blivit lovad autografer av;
Vicky Rodewyk (Gel)
Calen Maiava-Paris (Mega)
Matt Robinson (Slade)

Ska skicka brev till;
Nick Miller (Pride) - Han föreslog att jag skulle göra det :) Han lovade att svara.
Meryl Cassie (Ebony)
Michelle Ang (Tai-San)
Dan Weekes-Hannah (Ved)
James Napier (Jay)
Tom Hern (Ram)
Vanessa Stacey (Alice)
Michael Wesley-Smith (Jack)

Så den här samlingen kan bli ganska rejäl.. Har inte hittat adresser till alla heller. det finns MÅNGA jag vill skriva till men inte hittar adressen till. Så har ni någon adress till någon The Tribe skådespelare så får ni gärna höra av er :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch det är inte kul att hitta någon som man vill skriva till men inte hittar någon adress

2009-07-23 @ 20:45:50
URL: http://filmtvmusikautografer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0