Neverstore

Okej, jag var och såg Neverstore i lördags. Sjukt grym spelning! :D Blev dock inte så mycket bra bilder. Fotade i diket i slutet av konserten och där blev det ännu sämre bilder. Hade ställt in liiite fel på både bländaren och slutaren ;D haha. Men det är misstag man gör. Får bättra mig tills nästa gång! :)

När jag fotade i diket (sista låten, ville röja längst fram lite först) och de gick av scenen så skrek jag på Erik (trummisen) när han gick av scenen. "Hey! ERIK!".  Hade träffat honom innan spelningen. Han bar på en handduk och två trumpinnar.. Jag fick handduken x'D Hade hellre velat ha en trumpinne, men skit samma :)

Träffade allihopa efteråt. Tog kort (som allihopa ser lite mongo ut på), fick autografer, snackade hur länge som helst. Emelie, den dagens merch tjej och även Eriks flickvän, var jätte social och jätte trevlig :D Det var hon som tog kortet på oss med dem oxå :)

          

Kommentarer
Postat av: emma

sv: jag är från stockholm och det ska jag inte! om du ska dit får du se mew tycker jag!

2009-07-14 @ 18:13:27
URL: http://jumpintopuddles.blogg.se/
Postat av: Maria

Sv: Häftigt. Brev från Måns mitt i hans turné. :)

Va fick du och hur lång tid tog det?



Har själv en hög autografer från honom från träffar, vinster och ett brev från honom. :)

2009-07-14 @ 18:53:13
URL: http://seaver.blogg.se/
Postat av: emma

sv: ja jonas är sötast! btw vi var ju på rockbjrönen!!!!!! hihi

2009-07-14 @ 19:08:50
URL: http://jumpintopuddles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0