Kid Down

Okej.. En del av er vet att jag vann en tävling i Mars förra året. Priset var att Kid Down skulle göra en gratis spelning på min skola. Men det har ju aldrig hänt. Det blev strul med deras dåvarande bokningsbolag som hade fixat tävlingen. Nu försöker de gottgöra mig. Eric lovade mig autografer i höstas, men de fick jag inte heller.. Man börjar ju tvivla ganska mycket på dem.
Men NU fick jag en massa saker helt gratis av dem! :D De har t.o.m lovat mig en privatspelning när de kommer upp till Norrland >_< hahaha.

Kid Down - I want my girlfriend rich
Kid Down and the Noble art of Irony
Två t-shirts
Tygväska

Det känns mycket för mig, iaf.. Och jag visste inte att det fanns frimärken som kostade 40 spänn... HAHAHAH!

    

Kommentarer
Postat av: Leeniz

T-shirtarna var jättesnygga!

2009-07-20 @ 14:54:25
URL: http://leeniz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0