HAHAHAHAHHA! x'D

Hahahah okej, jag håller seriöst på att dö av skratt nu x'D för typ en månad sedan skickade jag ett brev till Blondinbella x'd hahaha. Jag samlar ju på alla sorters autografer och har skrivit ett till Kenza oxå (som jag inte hunnit skicka än).

gick precis in på blondinbellas blogg för att se om något "spännande" hände.. Hon hade ju skrivit om när James & Oliver Phelps var i Sverige så jag har kikat på hennes blogg lite då och då sedan dess.. Och nu såg jag helt plötsligt ett inlägg om MITT brev i hennes blogg.. Med en bild på MITT brev x'D hahahah. Tillåt mig att dö x'D haha. Men vet iaf att ett svar är påväg ;)

Kolla in hennes inlägg här.

Var tvungen att sno bilden oxå.


Kommentarer
Postat av: Anna

Fast det var inte på Tivoli utan Fredriksdalsteatern men med Tivoli som arrangörer. Men det löste sig allt bra även om jag nu känner mig väldigt bitter att jag inte är i Trelleborg ikväll

2009-07-22 @ 17:47:24
URL: http://filmtvmusikautografer.blogg.se/
Postat av: Anna

Du har sagt nån gång att du är från Skåne men inte att det var Trelleborg du var ifrån. Som sagt skulle velat vara där ikväll och se Sunny Standup men det sket sig =( Hade verkligen velat se det igen. Var en riktigt kul kväll och jag & min kompis utmärkte väl oss ganska så rejält haha Kommer nog ladda upp en text om det ikväll så du kan läsa om våra galna äventyr =)



Kul grej med ditt brev förresten =)

2009-07-22 @ 21:16:37
URL: http://filmtvmusikautografer.blogg.se/
Postat av: Anonym

:D jag vettefaaan om inte jag drar gränsen där alltså..annars samlar jag med på det mesta inom autografer..Men grattis :)

2009-07-22 @ 22:06:24
Postat av: Natteli

haha jag trodde att det var ditt brev och tydligen hade jag rätt! perfekt med ett litet annorlunda namn! :D

2009-07-22 @ 22:17:48
URL: http://flugovalpen.blogg.se/
Postat av: Natteli

S: japps jag läser båe din och bellas blogg! :) har dock nyligen hittat hit men ditt namn sätter sig på minnet, lr rättare sagt stavningen för namnet i sig är ju inte direkt ovanligt! ;)

2009-07-22 @ 23:02:55
URL: http://flugovalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0