Gratis-fashion.se

Igår blev jag medlem på en sjukt bra sida som heter gratis-fashion.se. Genom att samla ihop poäng kan man köpa olika saker för de poängen. Du kan byta dina poäng mot iPods, underkläder, presentkort, parfym, smycken, väskor, smink och annat kul :)

Jag har redan samlat ihop 943 poäng. Man får poäng genom att värva vänner, logga in, delta i tävlingar, anmäla sig till nyhetsbrev, besöka hemsidor och sjukt mycket mer! Tänk vad mycket gratis man kan få om man är aktiv. Och tänk vad saker jag kan få om ni blir medlemmar! :D Jag satsar på en iPod touch eftersom jag inte har en sån och har önskat mig en sedan de kom ut..

Genom att logga in varje dag så får man 2p, och man kan besöka flera olika hemsidor varje dag och för varje hemsida man besöker får man 2p. Så man får minst 10 p varje dag, det är ju ganska bra :)

Så klicka på bannern för att bli medlem! :) Ni hjälper både mig och er själva att få gratis saker! :)
Besök Gratis-Fashion.se

Kommentarer
Postat av: Anna

Hittade inte alls min fina bok där jag skrivit ner konserter jag varit på men det finns nu en lista på bloggen över sånt jag kan komma ihåg =)

2009-08-01 @ 22:06:52
URL: http://filmtvmusikautografer.blogg.se/
Postat av: Anna

Känns jäkligt surt att jag inte hitta den. Förstår inte var den är nånstans. Får nog gå loss lite till här hemma eller kolla nästa gång jag är hemma hos föräldrarna men tror verkligen inte att den borde vara där.



Sett något skoj i helgen då?

2009-08-02 @ 23:38:06
URL: http://filmtvmusikautografer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0