DYRT!

Okej, nu har jag skickat iväg ett av många brev till Nya Zealand.
Till Nick Miller. Pride i The Tribe.
Jag skickade ett brev, ett "collecting card" och ett SAE.
Det vägde 22 gram.
Gissa vad det kostade?!
26 jävla kronor! :o

Är det verkligen värt det att skicka iväg så dyra brev? Nja, jag vet inte riktigt.
Nick Miller har iaf lovat att han ska signera bilden jag skickade, så det var värt det. Det är dock inte värt det om man inte VET att man kommer få svar.
Så, vad säger ni.. Ska jag skicka ut resten avv mina The Tribe collecting cards?
Är det värt det?

Kommentarer
Postat av: Leeniz

Du kan ju vänta och se vad som händer med det du skickade till Nick. Men jag skulle bli sjukt glad om jag fick svar av dem. Så sjukt kul.



Ja min bild på Drew var liite massakerad, tack vare posten xD

2009-07-28 @ 15:51:35
URL: http://leeniz89.blogg.se/
Postat av: Kiddie

Man kan alltid vara busig och bara sätta på ett frimärke och hoppas på det bästa =) Enligt min erfarenhet så länge man har ett sånt där blått klistermärke på brukar det oftast gå bra. Ibland kan man ha otur & få ett brev från posten som kräver en på mer pengar. Men det har bara hänt mig när jag varit busig och inte haft sådana klistermärken på...

2009-07-29 @ 11:55:07
URL: http://filmtvmusikautografer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0