Band/artister jag har sett live

Jag blev inspirerad av Emma att göra en lista på vilka band och artister jag har sett live. Nu har jag bara räknat vilka jag sett spela, inte vilka jag träffat.
Jag har förmodligen glömt några band/artister, men fyller på med dem sen. Och kommer upp mer artister när jag ser fler :D haha.

Ace of Base (1)
Adam Tensta (2)
Agnes Carlsson (1)
Alice Svensson (1)
Amanda Jenssen (1)
Anders Fernette (1)
Amy MacDonald (1)
Asta Kask (1)
Backyard Babies (2)
Billie the Vision and the Dancers (1)
Blowsight (1)
Brolle (3)
B.W.O (1)
Bubbles (1)
Carola Szücs (1)
CORRODED (6)
Da Buzz (1)
Danny Saucedo - Utan E.M.D (1)
Darin Zanyar (1)
Dead By April (2)
Dundertåget (1)
Elin Lanto (1)
Elina Nelson (1)
E.M.D (3) - en gång utan Mattias tillsammans med Lillasyster
Erik Hassle (4)
Fatboy (1)
Frida Hyvönen (1)
Hardcore Superstar (2)
H.E.A.T. (1)
Håkan Hellström (1)
Janet Leon (1)
Jill Johnson (3)
Jonah Hallberg (1)
Kent (1)
Kevin Borg (1)
Kid Down (1)
Kim (1)
Lady Gaga (1)
Lili & Susie (1)
Lillasyster (4)
Linda Lampenius - tillsammans med tAKiDA (1)
Lisa Miskovsky (1)
Loyalguard (2)
Lykke Li (1)
Mando Diao (1)
Marie Picasso (1)
Markus Krunegård (1)
Melody Club (3)
Mew (1)
Miss Li (2)
Mustasch (1)
Måns Zelmerlöw (1)
Neverstore (1)
Ola Svensson (6)
Ossler (1)
Pauline Högberg (1)
Petter (2)
Plan Three (1)
Renegade Five (1)
Robin Bengtsson (1)
Sahara Hotnights (2)
Salem al Fakir (1)
Sandra Dahlberg (1)
Sarek (1)
September (1)
Simple Plan (1)
Sonja Aldén (1)
Sophia Somajo (1)
Star Pilots (2)
Sugarplum Fairy (1)
tAKiDA (16)
The Poodles (1)
The Soundtrack of Our Lives (1)
Timo Räisänen (3)
Titiyo (2)
TV on the Radio (1)
Veronica Maggio (1)
Vincent (4)

Uppdaterar listan varje gång jag varit på något nytt. Och det är om en vecka (24/7) nästa gång :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Herregud en sån där lista kanske man borde sammanställa när man kommer hem igen. Men usch verkar riktigt jobbigt. Känns som om det borde bli en hel del. Vet att bob hund är det band jag sett flest gånger följt av Mimikry =)

2009-07-18 @ 00:11:07
URL: http://filmtvmusikautografer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0