Vicky Rodewyk

Jag är riktigt glad över den här autografen. Min andra The Tribe autograf. Som ni kanske förstått tidigare av min blogg så är The Tribe min favorit serie. Jag har försökt att starta upp en TT samling, men lite svårt med bara en autograf. Den första vann jag för några år sedan (Beth Allen som spelar Amber).

Jag har skrivit med Vicky Rodewyk som spelar Gel ett flertal gånger på facebook. Hon lovade mig och min lillasyster autografer. Idag fick vi dem. Vicky är en otrolig tjej. Hon ger mig alltid komplimanger :) Förra gången för mitt hår.. Och nu skrev hon "you're gorgeous too!". Hon är någon som vet hur hon gör en glad :) Vilken fantastisk person! :) Hon skickade även med ett litet fint brev med fina ord :)

   

Fick; 10 Augusti

Kommentarer
Postat av: Leeniz

Men ÅÅÅÅÅH Fett avis <3

2009-08-12 @ 23:03:50
URL: http://leeniz89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0