Bra sätt att tjäna pengar fort?

Jag har planerat att åka på fem takida konserter och två jonas brothers konserter i höst. Oktober/november. Någon som har några bra förslag på hur man kan tjäna pengar fort? Alla förslag uppskattas!
Jag behöver verkligen hjälp. Jag har runt 2,300 kr.. Och det räcker ju inte ens till sju biljetter.. Så ja.. HJÄLP MIG?! :o
Akut behov av hjälp.

Funderar på att börja sälja lite saker på tradera osv, men känns så jobbigt. Förslag på vad man kan sälja?
Alla, hjälp mig nu!

Kommentarer
Postat av: TakidaLina

Ut & rasta grannarna hundar, klippa gräs? Hjälpa städa hos folk du känner & sånt :)

2009-08-04 @ 14:38:30
URL: http://evelinastjarna.blogspot.com
Postat av: Anna

Tradera är sjukt effektivt om man vill tjäna pengar. Du kan sälja all möjlig skit där för massor. Men gäller att ha ork och att stå ut att det kan ta lite tid. Är en trevlig känsla när man börjar se pengarna trillar in på kontot men jävligt jobbigt när man ska skicka allt...

2009-08-05 @ 00:37:36
URL: http://filmtvmusikautografer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0